
"ARO" 6X6
-
- Membru de elita
- Posts: 524
- Joined: 15 Apr 2009, 20:41
- Location: Suceava
IMAGINI ARO
Poate ca este 6x6, dar cum este legata de transmisie a treia punte? Cam greu de realizat.Poti detalia un pic?
- Razvan95
- Membru de elita
- Posts: 586
- Joined: 21 Jan 2010, 20:14
- Location: Sebes jud. Alba
- Contact:
IMAGINI ARO
Nu este asa greu..in spatele reductorului a cuplat cardanul ( modificarea axului din reductor s-a realizat cu 2 rulmenti si gaurirea capacului din spate), iar cand cupleaza MRL-urile e 6x6.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Oriunde, oricand ... ARO!
-
- Membru legendar
- Posts: 1277
- Joined: 07 Mar 2011, 20:33
- Location: Craiova
Re: "ARO" 6X6
Un adevarat impatimit al marcii si inventiilor tehnice.
-
- Membru de elita
- Posts: 524
- Joined: 15 Apr 2009, 20:41
- Location: Suceava
Re: "ARO" 6X6
Multumesc pentru explicatii! Nu m-am gandit la varianta fiecare punte cu cardanul ei plecat din reductor,ma gandeam la ceva in genul camioanelor cu doua punti spate motoare cuplate intre ele.
- paulbmw320
- Incepator
- Posts: 41
- Joined: 13 Nov 2012, 14:52
- Location: București
- Contact:
- paul
- Membru legendar
- Posts: 4189
- Joined: 31 May 2010, 20:43
- Location: OTOPENI
Re: "ARO" 6X6
...da,ingenioasa adaptare,de fapt mai simpla,cu doua axa cardanice plecand din cutia de transfer,spre spate ca si la Kraz 255lica_lkw wrote:Multumesc pentru explicatii! Nu m-am gandit la varianta fiecare punte cu cardanul ei plecat din reductor,ma gandeam la ceva in genul camioanelor cu doua punti spate motoare cuplate intre ele.

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
UBI BENE IBI PATRIA
- icemann
- Membru
- Posts: 188
- Joined: 13 Jul 2012, 18:47
- Location: Skopje, Macedonia
Re: "ARO" 6X6
if it only had shorter wheelbase and a body of 244paul wrote:...da,ingenioasa adaptare,de fapt mai simpla,cu doua axa cardanice plecand din cutia de transfer,spre spate ca si la Kraz 255lica_lkw wrote:Multumesc pentru explicatii! Nu m-am gandit la varianta fiecare punte cu cardanul ei plecat din reductor,ma gandeam la ceva in genul camioanelor cu doua punti spate motoare cuplate intre ele.

- niros
- Membru
- Posts: 135
- Joined: 13 Sep 2011, 15:00
- Location: Constanta
- Contact:
Re: "ARO" 6X6
Dar totuși...cele doua cardane, care sunt in oglinda cum s ar zice...ar trebuii sa aibă rotații opuse nu? Sau a făcut ceva la diferential? L a pus invers?
CT96ARC Spartana
-
- Nou venit
- Posts: 2
- Joined: 30 Sep 2014, 00:43
Re: "ARO" 6X6
in puntea din mijloc diferentialul e intors pt a avea acelas sens de rotatie 

-
- Membru Devotat
- Posts: 291
- Joined: 23 Jun 2009, 22:07
- Location: bucuresti
- Contact:
Re: "ARO" 6X6
Si ceva deosebit de pe meleaguri franceze , la vanzare chiar !
https://www.leboncoin.fr/ad/utilitaires/2624621337
Critères
Marque
LAND-ROVER
Modèle
Defender
Année modèle
2000
Date de première mise en circulation
08/2000
Kilométrage
37000 km
Carburant
Diesel
Boîte de vitesse
Manuelle
Couleur
Gris
Nombre de place(s)
3
Permis
Avec permis
Description
Je vend un utilitaire pick-up simple cabine 3 place.. Demare et roule impeccable zéro rouille ,6x6
On peut mettre seulement les 2 roues arrière en propulsion, ou les 4 arrière 4x4 ou les 6x6 individuelles avec différentiel couplage courte et longue permis B 3.5T
Benne basculante vérin 7.5 T treuil neuf moteur 3.2 diesel 4 cylindres 68ch increvable moteur tracteur, simple sans turbo etc il function même sans batterie ..
en parfait état comme neuf marque Aro 320 fabrique en Roumanie
Tout function impeccable pneus à revoir et freins a changer car sont usés ou a degriper car sont pas très efficace
1 tonne utile environ légale mais on peut mètre 4 -5 tonne facilement grosse lame de ressort y aussi la place pour mettre un grue entre la cabine et la benne
Benne environ 2.50m x1.80 m
Je le achète y un an environ mais je me suis pas d’utilité actuellement car je pas commencé les travaux au mon Chateau
Immatriculation en Roumanie mais tout les papiers disponibles et à jour..
https://www.leboncoin.fr/ad/utilitaires/2624621337
Critères
Marque
LAND-ROVER
Modèle
Defender
Année modèle
2000
Date de première mise en circulation
08/2000
Kilométrage
37000 km
Carburant
Diesel
Boîte de vitesse
Manuelle
Couleur
Gris
Nombre de place(s)
3
Permis
Avec permis
Description
Je vend un utilitaire pick-up simple cabine 3 place.. Demare et roule impeccable zéro rouille ,6x6
On peut mettre seulement les 2 roues arrière en propulsion, ou les 4 arrière 4x4 ou les 6x6 individuelles avec différentiel couplage courte et longue permis B 3.5T
Benne basculante vérin 7.5 T treuil neuf moteur 3.2 diesel 4 cylindres 68ch increvable moteur tracteur, simple sans turbo etc il function même sans batterie ..
Tout function impeccable pneus à revoir et freins a changer car sont usés ou a degriper car sont pas très efficace
1 tonne utile environ légale mais on peut mètre 4 -5 tonne facilement grosse lame de ressort y aussi la place pour mettre un grue entre la cabine et la benne
Benne environ 2.50m x1.80 m
Je le achète y un an environ mais je me suis pas d’utilité actuellement car je pas commencé les travaux au mon Chateau
Immatriculation en Roumanie mais tout les papiers disponibles et à jour..
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Membru Devotat
- Posts: 291
- Joined: 23 Jun 2009, 22:07
- Location: bucuresti
- Contact:
-
- Membru Devotat
- Posts: 291
- Joined: 23 Jun 2009, 22:07
- Location: bucuresti
- Contact:
- ardeleanu
- Membru legendar
- Posts: 4648
- Joined: 16 Jun 2014, 10:11
- Location: Choisy le Roi, Franta
Re: "ARO" 6X6
Este la vanzare de o gramada de vreme...
Pe deoparte scrie ca este in stare impecabila, pe de alta parte cauciucurile trebuie schimbate, franele nu sunt bune etc
Pe deoparte scrie ca este in stare impecabila, pe de alta parte cauciucurile trebuie schimbate, franele nu sunt bune etc

-
- Membru Devotat
- Posts: 291
- Joined: 23 Jun 2009, 22:07
- Location: bucuresti
- Contact:
Re: "ARO" 6X6
Merita sa fie prezent si aici ,indiferent de starea tehnica,reala. E totusi o raritate.