Nu merg!
Gaura de centrare, este 101,6 mm si gaurile de fixare pe interiorul butucului, sunt cinci la numar,iar la ARO parca sunt sase! Asa le-am vazut eu!
Bradului, la munte-i place ! La fel și M-ului si Aro Toyota!
Aro M 461 -1968 - D 127.
Skoda Fabia Combi - 2006 -1.2 HTP.
Aro 244 Toyota 2.4 - an 2001.
Aro 244 Toyota 2.4 - an 2002.
Cele de defender nu merg clar . Au gaura de centrare mică . Nu am găsit nici un echivalent să se potrivească direct .Am găsit ceva care poate fii adaptat ,este cu cântec ,dar și dacă ține . Un disc de porshe 911,924,928 ,model vechi , are nevoie de fabricarea unui distanțier între butuc și disc (10-11 mm ),și executarea a încă unui numă de 5 găuri de fi8 . Discu este fixat din fabrică prin intermediul a 8 șuruburi de metric 8x1.25 ,utilizânduse 8 găuri ale discului din 10, 2 dintre ele sunt ocupate de bolțuri pentru centrare .Schema găurilor se aseamănâ cu cea din desenul de exemplificare .
Mai jos sunt dimensiunile discului de aro -pejo + cele ale discului de porsche .
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Verginetorix, discurile tale sunt pentru dacia 1300-1310 R12, aro 10 discuri simple .228mm .
EMF ,Aro seria 24 a avut 2 tipuri de discuri de frână ventilate (nu este exclus să fi fost și mai multe ,3-4 tipuri ) .
Faptul că bănuiești nu reprezintă mare lucru ,trebuie să dai roata jos și să măsori discurile cu șubleru .
Imaginea pe care ai atașat-o la începutul lincului reprezintă dimensiunile discurilor pentru UAZ Patriot (necompatibile 100% cu Aro 24)
1-Primul tip de discuri de frână montate pe Aro, erau fixate în spatele flanșei butucului (prin intermediul a 8 șuruburi/din cele 10 găuri de fi8 )
Al 2lea tip de discuri de frână erau montate peste prezoane,fixânduse între jantă și flanșa butucului .
Discuri echivalente fabricate de către marii producători compatibile 100% cu cele de aro 24 nu se gâsesc deloc .
Având în vedere situația de față,există 2 posibilități .1 căutarea și dezgroparea morților în vederea achiziționări a 2 discuri de frână originale ,sau a 2a variantă, adaptarea altui model prin diverse metode tehnologice .
Dimensiunile celor 2 tipuri de discuri de aro 24 sunt următoarele :
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Acum am vazut si eu ca cei de la autokarma au pus acelasi disc la toate motorizarile Aro.
Nu prea cred eu in unicitatea discului de frana de Aro, trebuie cautate pe cataloage ceva cat mai apropiat.
Si pe olx: https://www.olx.ro/oferta/vind-piese-de ... 619abf873e
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Multe solutii
As dori si eu daca stie cineva solutia corecta si posibil de aplicat sa puna aici rezolvarea
Numai cei ce au faut , nu din vorbe
Vreau sa schimb sistemul de franare pe fata
Multumesc
Daca ai putina rabdare urmeaza sa imi schimb in perioada urmatoare discurile si etrierii fata/spate la 244 pe care l-am luat recent. O sa experimentez mai multe variante.
Discuri care incap pe prezoane/butuc ar fi doar cele de Suzuki Samurai/Vitara/Jimny, Feroza, Niva. Trebuie vazut cum pica la distanta fata de portfuzeta si ales un etrier potrivit, care sa se potriveasca atat la distanta fata de portfuzeta, grosimea discului cat si la diametrul discului.