Cu ARO in Siberia, la Magadan
Moderator: costy84
- ydaniel
- Membru legendar
- Posts: 4674
- Joined: 13 Jun 2007, 11:46
- Location: bucuresti
- Contact:
Re: Cu ARO in Siberia, la Magadan
Cu electromotorul sa te duci la garantie la Tigaie,caci daca mai asteptai 2 zile iti aduceam eu perii colectoare noi,cum am zis ca era nevoie ah si ti-am zis sa acoperim gaurile de la firele de la sirena/proiector si sa iei chedere noi '
18% mi se pare consum gigea-gigea.la 244 este dat 14 si masina are masa de 1750,iar la 323 cu masa de 2700kg+bagaje 18 e perfect.
18% mi se pare consum gigea-gigea.la 244 este dat 14 si masina are masa de 1750,iar la 323 cu masa de 2700kg+bagaje 18 e perfect.
- ydaniel
- Membru legendar
- Posts: 4674
- Joined: 13 Jun 2007, 11:46
- Location: bucuresti
- Contact:
Re: Cu ARO in Siberia, la Magadan
Sa nu uiti ca la max 3000km sa-i dai un gresaj ca sa nu ai probleme dupa aia si sa zici ca fierul romanesc nu tine
Drmuri bune sire si benzina ieftina!
Drmuri bune sire si benzina ieftina!
- Constantin
- Membru legendar
- Posts: 5003
- Joined: 24 May 2009, 00:53
- Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)
Re: Cu ARO in Siberia, la Magadan
Trei mii de kilometri,noi sau vechi?
De cand cu zerourile taiate...e belea
De cand cu zerourile taiate...e belea
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
- Maxim
- Membru Devotat
- Posts: 305
- Joined: 18 Oct 2007, 18:16
- Location: Russia , Krasnoyarsk city
- Contact:
Re: Cu ARO in Siberia, la Magadan
...yesterday called on the mobile.
The caravan was resting on Lake Baikal.
The motion further - probably today about lunch...
p.s. starting with help TLC80 ...
The caravan was resting on Lake Baikal.
The motion further - probably today about lunch...
p.s. starting with help TLC80 ...
- ydaniel
- Membru legendar
- Posts: 4674
- Joined: 13 Jun 2007, 11:46
- Location: bucuresti
- Contact:
Re: Cu ARO in Siberia, la Magadan
O veste buna!Desi era mai bine sa aibe carbuni noi la electromotor
- CRISX
- Membru de elita
- Posts: 568
- Joined: 19 Dec 2009, 13:33
- Location: BUCURESTI
- Contact:
Re: Cu ARO in Siberia, la Magadan
nu gasesc eu,
sau nu apare pe nicaieri reprezentat pe o harta traseul expeditiei ( track-u' adicatalea ) ?
sau nu apare pe nicaieri reprezentat pe o harta traseul expeditiei ( track-u' adicatalea ) ?
-
- Membru legendar
- Posts: 1474
- Joined: 10 Jan 2008, 21:01
- Location: suceava
Re: Cu ARO in Siberia, la Magadan
-jurnal de calatorie+album:
http://www.offroadclubsibiu.ro/siberia- ... n_p58.html
http://www.offroadclubsibiu.ro/siberia- ... n_p58.html
-
- Membru Devotat
- Posts: 263
- Joined: 25 Sep 2008, 20:16
Re: Cu ARO in Siberia, la Magadan
totul este bine, daca se poate spune asa. Acesta este standardul in Siberia. Este bine cat timp esti in viata. Netul este extrem de scump aici, pe platforma GSM, asa ca mai subtire cu pozele si comentariile. Avem un singur stick pe care-l postim cu totii.
Stiu ca aveti griji despre ARO. Eu nu mai am griji. M-am resemnat. Din bara fata pana in bara spate nu am gasit nimic facut ca lumea. Am facut diverse poze cu chestii strigatoare la cer, dar dupa primele cateva zeci m-am plictisit.
Cunoasteti un fost sef pe la CTC pe la fabrica, sa se uite adanc in ochii mei si sa-mi spuna cu mana pe inima ca este mandru ce munca lui? Daca imi spune ca nu, il cinstesc cu o bere. Daca imi spune ca da, o sa-mi rezerv dreptul sa-l scuip in gura.
Pe de alta parte proiectul, si in general capacitatile lui sunt foarte bune, mai ales ca este vorba despre o masina facuta in maxim 10 expemplare. Are o tinuta de drum excelenta, o buna stabilitate - chit ca este foarte inalt. La data lui sunt sigur ca putea revolutiona lumea auto. Pacat insa ca a fost fabricat in Romania, ba chiar in cea mai proasta parte a tarii, in domeniul tehnic, respectiv judetul Arges.
Singura sansa este cumpararea masinilor existente inca in stere asa zis buna (adica cum era aceasta salvare), demontarea lor totala si refabricarea.
Stiu ca aveti griji despre ARO. Eu nu mai am griji. M-am resemnat. Din bara fata pana in bara spate nu am gasit nimic facut ca lumea. Am facut diverse poze cu chestii strigatoare la cer, dar dupa primele cateva zeci m-am plictisit.
Cunoasteti un fost sef pe la CTC pe la fabrica, sa se uite adanc in ochii mei si sa-mi spuna cu mana pe inima ca este mandru ce munca lui? Daca imi spune ca nu, il cinstesc cu o bere. Daca imi spune ca da, o sa-mi rezerv dreptul sa-l scuip in gura.
Pe de alta parte proiectul, si in general capacitatile lui sunt foarte bune, mai ales ca este vorba despre o masina facuta in maxim 10 expemplare. Are o tinuta de drum excelenta, o buna stabilitate - chit ca este foarte inalt. La data lui sunt sigur ca putea revolutiona lumea auto. Pacat insa ca a fost fabricat in Romania, ba chiar in cea mai proasta parte a tarii, in domeniul tehnic, respectiv judetul Arges.
Singura sansa este cumpararea masinilor existente inca in stere asa zis buna (adica cum era aceasta salvare), demontarea lor totala si refabricarea.
-
- Membru legendar
- Posts: 1474
- Joined: 10 Jan 2008, 21:01
- Location: suceava
Re: Cu ARO in Siberia, la Magadan
-deci sa intelegem ca am avut ingineri buni iar muncitorii erau slab calificati?
- mleo
- Membru
- Posts: 182
- Joined: 12 Feb 2007, 22:16
- Location: Brasov
Re: Cu ARO in Siberia, la Magadan
eu am inteles bine ....lasand la o parte problemele si experientele pe care le-am avut cu Aro: muncitorii nu erau necalificati.....Munca era de mantuiala. Nimeni nu poate contesta asta.
Am experienta unei masini Aro noua-noutza cu care nu am putut ajunge de la C/lung pana la Bacau......
La fel am experienta unui Aro facut de baieti strict pentru ei....cu care am mers 12.000 km pe macadamuri, drumuri de camp si forestiere (dupa alte mii de km facuti de fostul proprietar) pana am schimbat primul pivot.
Deci....despre munca de mantuiala era vorba. Motivele? Dracu mai stie de ce? Probabil fiecare din noi are o opinie despre asta, dar e greu sa o expui pe un forum fara a leza pe cineva in orgoliu, direct sau indirect.
Am experienta unei masini Aro noua-noutza cu care nu am putut ajunge de la C/lung pana la Bacau......
La fel am experienta unui Aro facut de baieti strict pentru ei....cu care am mers 12.000 km pe macadamuri, drumuri de camp si forestiere (dupa alte mii de km facuti de fostul proprietar) pana am schimbat primul pivot.
Deci....despre munca de mantuiala era vorba. Motivele? Dracu mai stie de ce? Probabil fiecare din noi are o opinie despre asta, dar e greu sa o expui pe un forum fara a leza pe cineva in orgoliu, direct sau indirect.
- cab_512
- Membru Devotat
- Posts: 476
- Joined: 05 Oct 2008, 19:47
- Location: Chisinau,Republica Moldova
Re: Cu ARO in Siberia, la Magadan
Păi și la prețul la care se putea de luat ARO ce vă așteptați .Eu unul privesc acum ARO ca un set semifabricat pentru construirea la ce vreau EU,mulți sînt nemulțumiți și de TOYOTA și de NISSAN și le modifică tot după plac și necesități...
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!
- mleo
- Membru
- Posts: 182
- Joined: 12 Feb 2007, 22:16
- Location: Brasov
Re: Cu ARO in Siberia, la Magadan
pai concluzia ta e clara: Aro e o masina ieftina si de mai slaba calitate. Iar slaba calitate e motivata de pretul mic.
vreau sa-ti spun ca nu era neaparat chiar foarte ieftina.
Si da...era nu prost realizata, ci multe lucrari erau de mantuiala facute....asta e discutia. cand iei o masina noua si constati ca suruburile nu sint stranse, ca pe dedesubt mai sant chestii care dupa100 km atarna.....si trebuie sa faci cu mana ta o revizie la toate....si abia dupa aia masina merge.....Despre asta era vorba.....Si masinile astea au trecut printr-un CTC.....
va aduceti aminte prin anii de dupa revolutie , cine-si aducea Dacie din ungaria era smecher? ca era exportata la Unguri si acestia erau pretentiosi ca beneficiari....La intern...mai treaca mearga....dar la extern....nu merge.
Faptul ca era ieftina nu inseamna neaparat ca nu trebuiau stranse toate suruburile.
In rest, asa e...si Audi se mai strica.
vreau sa-ti spun ca nu era neaparat chiar foarte ieftina.
Si da...era nu prost realizata, ci multe lucrari erau de mantuiala facute....asta e discutia. cand iei o masina noua si constati ca suruburile nu sint stranse, ca pe dedesubt mai sant chestii care dupa100 km atarna.....si trebuie sa faci cu mana ta o revizie la toate....si abia dupa aia masina merge.....Despre asta era vorba.....Si masinile astea au trecut printr-un CTC.....
va aduceti aminte prin anii de dupa revolutie , cine-si aducea Dacie din ungaria era smecher? ca era exportata la Unguri si acestia erau pretentiosi ca beneficiari....La intern...mai treaca mearga....dar la extern....nu merge.
Faptul ca era ieftina nu inseamna neaparat ca nu trebuiau stranse toate suruburile.
In rest, asa e...si Audi se mai strica.
-
- Membru Devotat
- Posts: 263
- Joined: 25 Sep 2008, 20:16
Re: Cu ARO in Siberia, la Magadan
Leo te contrazic un pic. Aro 244 Peugeot cu clima si alte chestii l-am luat cu peste 16.000 dolari. nu a fost absolut deloc ieftin, Dar batea vantul prin el de parca ar fi costat 1500 dolari de nou. Este un dat. Aro se compara nou si se refabrica de fiecare acasa cum putea mai bine. Aici nu vorbesc de modificari. Vorbesc de nesimtirea celor care-l faceau prima data. Sa va zic ca la Salvare oglinda exterioara dreapta era prinsa in numai 2 suruburi din trei din simpla situatie ca a treia gaura era data aiurea fata de sablon si nu pica pe suportul oglinzii? Ca a trebuit sa folosesc autoforante sa dau eu o gaura la locul ei in mijlocul Siberiei? Sau ca ochelarul oricarui far este prin sin 4 suruburi de lungmi, grosimi , pas si floare diferite, doua cruce si doua drepte, aia punand ce au gasit pe jos prin hala? Ca balamalele haionului sunt prinse in numai 2 suruburi pentru ca le-a fost lene sa dea inca o gaura in caroserie, cu toate ca balamalele cer trei puncte? Ca bullbarul din fata statea in numai 3 suruburi si ca in curand o sa cada? ca nu au pus garnitura la capacul de la rezervor si ca atunci cand faci plinul da pe afara cam 7-8 litri? Ca farurile nu pot fi reglate ca sunt sudati prost suportii de au trebuit " REGLATI" CU CIOCANUL? Ca atunci cand treci cu viteza printr-o balta nu mai merg cel putin jumate din apricatiile electrice, inclusiv semnale si pozitii? Ca tablul de sigurante a trebuit demontat si rebatute toate niturile cu ciocanul in Siberia ca nu se mai aprindea nimic? ca decantorul de benzina este psu sub pompa care este sub carburator si ca trebuie sa te bagi sub masina sa-l verifici/cureti? Ca nu se inchide nici o usa si macaralele de la geamuri nu au functionat niciodata? Cutia care sare din viteza la frana de motor la coborarea de pante? Sincrnul de la a 2a dus in primii 3000 km? nealinirea fuliilor de alternatoare (are doua) cu cea de cap de vibrochen cu cel putin 25 mm ceea ce duce la uzura urgenta a celor mai bune (si scumpe) curele de transmisie? Si inca alte 200 neajunsuri pentru oricare din ele normal aceasta masina trebuind reintoarsa pentru remedieri? RUSINE tuturor care au lucrat la ea, in bataie de joc fat de noi, de clienti, de banii onstri si mai ales fata de meserie.
SI toate astea la o AMBULANTA care trebuia sa salveze oamenii? Sper sa va mai ganditi la aceste lucruri. insa cel mai bine merge termostatul care si la plus 12 si la minus 31 grade tine motorul la fix. Este made in germany. Si clacsonul la fel.
dar spiritul si antrenamentul de motociclist trebuie tinut treaz caci frigul si vantul este inauntru la fel ca si afara. Mi-au inghetat picioarele in bocanci Columbia Titanium conducand. Bate vantul mai rau ca afara.
SI toate astea la o AMBULANTA care trebuia sa salveze oamenii? Sper sa va mai ganditi la aceste lucruri. insa cel mai bine merge termostatul care si la plus 12 si la minus 31 grade tine motorul la fix. Este made in germany. Si clacsonul la fel.
dar spiritul si antrenamentul de motociclist trebuie tinut treaz caci frigul si vantul este inauntru la fel ca si afara. Mi-au inghetat picioarele in bocanci Columbia Titanium conducand. Bate vantul mai rau ca afara.
- tudop
- Membru de elita
- Posts: 773
- Joined: 02 Sep 2007, 15:13
- Location: Iasi
- Contact:
Re: Cu ARO in Siberia, la Magadan
Pai cam oricine detine un Aro e constient de neajunsurile astea iar multi chiar au si reusit sa mai remedieze din ele. Dar asta nu inseamna ca nu ajunge la destinatie, trebuie doar sa fii pregatit tot timpul
Btw, imptriva vantului din interior exista cheder subtire autocolant, merge de minune lipit pe portiera ca sa calce pe chederul original in zonele unde nu prea ajunge portiera la cheder... eu am reusit sa reduc curentii de aer f mult
Btw, imptriva vantului din interior exista cheder subtire autocolant, merge de minune lipit pe portiera ca sa calce pe chederul original in zonele unde nu prea ajunge portiera la cheder... eu am reusit sa reduc curentii de aer f mult
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: Cu ARO in Siberia, la Magadan
tabloul de sigurante este prost costruit ,acelasi model a fost pus pe o sumedenie de masini,. dupa o perioada de timp datorita conceptiei idioate, se slabesc niturile, contact imperfect se topeste suportul, nu mai asigura suport strangere suficienta sigurantelor si incepe fiasco-ul.
trebuie inlocuit cu altul de un alt tip sau asemanator.dar fara nituri
iar la treaba cu fuliile.si alinierea alternatorului asa este pot confirma si eu , lucrarea de mantuiala!
O masina trebuie f bine studiata, unele au mai multe "defecte de fabricatie" altele mai putine
Drum bun in continuare!
trebuie inlocuit cu altul de un alt tip sau asemanator.dar fara nituri
iar la treaba cu fuliile.si alinierea alternatorului asa este pot confirma si eu , lucrarea de mantuiala!
O masina trebuie f bine studiata, unele au mai multe "defecte de fabricatie" altele mai putine
Drum bun in continuare!