Aro o masina cu care trebuie sa interactionezi.
Moderators: mariusjaz, socratee
- dan
- Membru
- Posts: 158
- Joined: 02 Mar 2009, 19:13
- Location: Thessaloniki
Re: Aro o masina cu care trebuie sa interactionezi.
Buna seara,
revin cu intrebari si sperante de ajutor.
Poate sa-mi spuna cineva mai exact ce punte de patrol se poate pune pe aro 244 benzinar?
In prezent port grup de 33 cu 7 merge excelent pe sosea (si-mi ajunge) dar am facut in jur de 8000 km si deja grupul face mai tare ca tramvaiul. N-a tinut mai mult de atata de nou. Am aliniat si cardanul asa cum mi-a spus Constantin. Am pus si cea mai buna valvolina. Si aditiv special. Este si de uzina. Acum as vrea sa pun altul. Am gasit de terrano de 35 cu 8 sau de 37 cu 8 pentru care pot gasi si pereche pe fata. Cauciucurile sunt de 31/10,5/15. Am jocuri enorme din cutie pana la roti. Planetarele pe care le are o punte de-asta de terrano oare rezista? caneluri mari, mici?! ce as putea pune?
Multumesc anticipat.
revin cu intrebari si sperante de ajutor.
Poate sa-mi spuna cineva mai exact ce punte de patrol se poate pune pe aro 244 benzinar?
In prezent port grup de 33 cu 7 merge excelent pe sosea (si-mi ajunge) dar am facut in jur de 8000 km si deja grupul face mai tare ca tramvaiul. N-a tinut mai mult de atata de nou. Am aliniat si cardanul asa cum mi-a spus Constantin. Am pus si cea mai buna valvolina. Si aditiv special. Este si de uzina. Acum as vrea sa pun altul. Am gasit de terrano de 35 cu 8 sau de 37 cu 8 pentru care pot gasi si pereche pe fata. Cauciucurile sunt de 31/10,5/15. Am jocuri enorme din cutie pana la roti. Planetarele pe care le are o punte de-asta de terrano oare rezista? caneluri mari, mici?! ce as putea pune?
Multumesc anticipat.
- dxx
- Membru Devotat
- Posts: 323
- Joined: 24 Nov 2009, 23:55
- Location: Bucuresti
Re: Aro o masina cu care trebuie sa interactionezi.
zi ne wolfman
mitsubishi pajero 2,5 td, DACIA LOGAN 1.4 MPI, M 461 under construction
APRILIA PEGASO ------- de vanzare
APRILIA PEGASO ------- de vanzare
- wolfman
- Membru
- Posts: 196
- Joined: 24 Mar 2011, 00:32
- Location: Bucuresti
Re: Aro o masina cu care trebuie sa interactionezi.
Eu incerc sa pun niste punti de Patrol Y60 (fata-spate), dar modificarile sunt destul de mari. Ce pot sa spun e ca se potrivesc destul de bine sub masina, dar asta presupune confectionarea suportilor de prindere pe sasiu,a suportilor pentru arcuri, amortizoare si barile Panhard, cardane custom, refacerea intrgului sistem de franare si de directie. Cand va fi gata voi reveni cu informatii utile.
- dan
- Membru
- Posts: 158
- Joined: 02 Mar 2009, 19:13
- Location: Thessaloniki
Re: Aro o masina cu care trebuie sa interactionezi.
Servus Wolfman,
Ce ai mai facut cu modificarea puntilor, ai avansat ? Acum ca a venit primavara m-as apuca iar de lucru. Nu stiu insa nici detalii, de la ce model se potriveste puntea. Poate pt ca am motor toyota s-ar potrivi de la camioneta hillux ? Poate imi dai vreo idee.
Ce ai mai facut cu modificarea puntilor, ai avansat ? Acum ca a venit primavara m-as apuca iar de lucru. Nu stiu insa nici detalii, de la ce model se potriveste puntea. Poate pt ca am motor toyota s-ar potrivi de la camioneta hillux ? Poate imi dai vreo idee.
-
- Membru de elita
- Posts: 991
- Joined: 25 Jul 2011, 00:04
- Location: bucuresti
Re: Aro o masina cu care trebuie sa interactionezi.
Masina-i gata cu puntile de patrol.Eu unu am vazut-o cand am cumparat ceva de la el.Se misca intr-un mare fel nici nu am putut sa ma tin dupa el cu un turism.
-
- Membru de elita
- Posts: 888
- Joined: 05 Feb 2012, 18:39
- Location: MATCA
Re: Aro o masina cu care trebuie sa interactionezi.
Pai se misca , si cred, dar sa vedem si noi sa ne minunam...
Dan , sincer cred ca nu merita banii si timpul pentru grupurile de ARO, sunt facute pentru alte vremuri si alte viteze, vad ca tie iti place jarul, peste 100 puntile astea sunt pa pa, franele la fel chiar cu discuri, la punti de toyota mai ai avantajul ca s-ar putea sa ai discuri si pe fata si pe spate ,autoblocante, capete bune la directie si cardane de calitate, parerea mea ca ai numai de castigat.... ai o masina tare frumoasa cu un motor furios, cutie si reductor bune, puntile si ai o toyota imbracata in halat de ARO si asta e bine...
Dan , sincer cred ca nu merita banii si timpul pentru grupurile de ARO, sunt facute pentru alte vremuri si alte viteze, vad ca tie iti place jarul, peste 100 puntile astea sunt pa pa, franele la fel chiar cu discuri, la punti de toyota mai ai avantajul ca s-ar putea sa ai discuri si pe fata si pe spate ,autoblocante, capete bune la directie si cardane de calitate, parerea mea ca ai numai de castigat.... ai o masina tare frumoasa cu un motor furios, cutie si reductor bune, puntile si ai o toyota imbracata in halat de ARO si asta e bine...
Forum Aro Club Romania !
-
- Membru de elita
- Posts: 519
- Joined: 03 Sep 2010, 22:38
- Location: bucuresti
- Contact:
Re: Aro o masina cu care trebuie sa interactionezi.
Dar daca incercam sa facem grupurile de aro mai rezistente, inca nu am primit un raspuns exact, dar am discutat si cu cei de la faur si s-ar putea sa reusim sa facem acolo piese mai rezistente pentru aro.
- dan
- Membru
- Posts: 158
- Joined: 02 Mar 2009, 19:13
- Location: Thessaloniki
Re: Aro o masina cu care trebuie sa interactionezi.
daca se pot trata pinioanele astfel sa reziste, si eu as incerca inca o data.
-
- Membru legendar
- Posts: 1277
- Joined: 07 Mar 2011, 20:33
- Location: Craiova
Re: Aro o masina cu care trebuie sa interactionezi.
Problema numarul 1 la piesele de ARO nu era duritatea ci cotele lejere la care erau fabricate si calitatea proasta a materialelor.Asta despre piesele de ARO fabricate de uzina ,actualele sunt o mare teapa data posesorilor de ARO cu acordul tacit al autoritatii supreme auto[RAR].
-
- Membru de elita
- Posts: 888
- Joined: 05 Feb 2012, 18:39
- Location: MATCA
Re: Aro o masina cu care trebuie sa interactionezi.
Am pus niste sateliti noi la grupul spate de 30 lei si am vrut sa probez ambreiajul fortandul de pe loc de cateva ori si au facut poc satelitii, imi pare rau ca nu am facut o poza, parca erau din creta, sa crape la nici mai mult de 50 de km. puntea de toyota e sfanta dar nici nedefectabila si ieftina.
Forum Aro Club Romania !
- Constantin
- Membru legendar
- Posts: 5003
- Joined: 24 May 2009, 00:53
- Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)
Re: Aro o masina cu care trebuie sa interactionezi.
...adica in traducere libera:
-piesele de origine "uzina-aro-ro" de pe vremuri,erau slabute dar fiabile la un nivel decent.
-piesele de "tip nou" sau copiile actuale uzinate in China sau de catre SRL-uri...mai bine lipsa.
-piesele de origine "uzina-aro-ro" de pe vremuri,erau slabute dar fiabile la un nivel decent.
-piesele de "tip nou" sau copiile actuale uzinate in China sau de catre SRL-uri...mai bine lipsa.
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
-
- Membru de elita
- Posts: 888
- Joined: 05 Feb 2012, 18:39
- Location: MATCA
Re: Aro o masina cu care trebuie sa interactionezi.
..piesele de origine aro cred ca sub 99 CP sunt bune dar peste nu mai stiu si peste 99 km ora e belea la fel.
Cu satelitii nasoli e problema ca a stricat aproape tot grupul nu numai ei, au facut nai multe pagube, nu montati asa ceva ca muncit degeaba , eu asa judec dupa mintea mea, eu unul nu as incerca nici cu piese tratate sau alte smecherii tot de aro, la schimbarea puntilor ai mai multe avantaje plus ca poti monta jante de care vrei si gasesti sigur si piese.
ARO din cauza la 140 cp o sa rupa sigur tot ce tine de transmisie daca se foloseste toti calutii
Cu satelitii nasoli e problema ca a stricat aproape tot grupul nu numai ei, au facut nai multe pagube, nu montati asa ceva ca muncit degeaba , eu asa judec dupa mintea mea, eu unul nu as incerca nici cu piese tratate sau alte smecherii tot de aro, la schimbarea puntilor ai mai multe avantaje plus ca poti monta jante de care vrei si gasesti sigur si piese.
ARO din cauza la 140 cp o sa rupa sigur tot ce tine de transmisie daca se foloseste toti calutii
Forum Aro Club Romania !
- Constantin
- Membru legendar
- Posts: 5003
- Joined: 24 May 2009, 00:53
- Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)
Re: Aro o masina cu care trebuie sa interactionezi.
Mai mult conteaza magarul de la volan decat caii de sub capota.
Am avut ceva pene notabile cu aro dar dat fiind conditiile de exploatare...aro a fost si va ramane cea mai fiabila masina pe care am avut-o pana acum.Majoritatea penelor cu aro am putut sa le rezolv ieftin pe marginile drumurilor.Penele strainezelor au costat scump si s-a lasat cu platforme si reparatii scumpe.
In vremurile in care vamesii unguri cereau spaga pe langa "unde merge si ce face?",prietenul unui prieten m-a rugat sa-i duc un prieten,sofer(ocazional) de tir,pana la Deauville,via Paris.Am plecat cu 48 de ore avans.Ramnicu-Valcea-Nadlac a durat vreo 12-14 ore de intrase copilotul in panica.Intre Deva si Arad omul era catastrofat,credea ca ajungem in 5 zile la destinatie.La Nadlac si Nagylak verificarea actelor si bagajelor(asteptare spaga),pozitiilor,semnalizarilor si tuturor becurilor+triunghi,trusa de prim-ajutor etc,etc...a luat si aia vreo 4-6 ore cu coada cu tot.In Ungaria l-am rugat sa conduca.A zis "pas" asa ca putin inainte de Viena fiind noapte am tras masina in parcare si am tras un pui de somn.Colegu' sforaia speriat deja inainte de Szeged.Nu stiu cat timp am dormit pana am reluat drumul dar pe colegu' l-au trezit vamesii nemti si i-au gasit vreo 30 de oua fierte in bagaj.Nemtii cautau tigari,nu oua.In Germania am condus cam cu 110km/h.Am avut si portiuni de 120-130km/h dar nu ma lasa colegu' .
La intrare in Franta,pe autostrazi masina a incetat sa troncane si soferache si-a luat inima in dinti.A condus vreo 200 de kilometri dar nu a depasit suta la ora...cica masina era prea mica si parbrizul da vertije.Oricum,dormeam iepureste.A abandonat volanul cand am cazut in pana de motorina pe autostrada.Bornele de ajutor erau cam la 2000 de metri asa ca in mai putin de un sfert de ora am fost alimentati de masina de asistenta cu 10 litri de motorina la 3 marci kilu'.Tare s-a mirat omu' ca nu a trebuit sa platim cu "cash"motorina.La primul Peco am facut plinul si am dat blana cat cuprinde.Marian,ca asa se prenumea omul,apasa din cand in cand pedala de frana imaginara situata sub presul pasagerului dreapta-fata.La intrarea in Paris a readormit si probabil ca nici acum nu crede ca media orara in Paris e de 5-6 kilometri/h.Pe vremuri nu locuiam in Paris si nici nu erau GPS-uri.Am ajuns usor la locatie de unde a preluat documentele de transport si cheile camionului.La iesirea din regiunea pariziana a dorit sa preia volanul .Nu mai eram in criza de timp dar am apasat si eu pe pedala aia de frana imaginara de sub pres,asa de iute conducea.Am ajuns la destinatie cu cateva ore inainte de ora prevazuta.Mi-a spus ca nu spera sa ajunga in avans si fara surprize si ca i-a luat ceva timp sa-si faca mana si curaj la un volan de aro.Din surse sigure am auzit ca ulterior si-a cumparat un 244 benzinar refuzat la export si l-a remotorizat cu peugeot.
Am avut ceva pene notabile cu aro dar dat fiind conditiile de exploatare...aro a fost si va ramane cea mai fiabila masina pe care am avut-o pana acum.Majoritatea penelor cu aro am putut sa le rezolv ieftin pe marginile drumurilor.Penele strainezelor au costat scump si s-a lasat cu platforme si reparatii scumpe.
In vremurile in care vamesii unguri cereau spaga pe langa "unde merge si ce face?",prietenul unui prieten m-a rugat sa-i duc un prieten,sofer(ocazional) de tir,pana la Deauville,via Paris.Am plecat cu 48 de ore avans.Ramnicu-Valcea-Nadlac a durat vreo 12-14 ore de intrase copilotul in panica.Intre Deva si Arad omul era catastrofat,credea ca ajungem in 5 zile la destinatie.La Nadlac si Nagylak verificarea actelor si bagajelor(asteptare spaga),pozitiilor,semnalizarilor si tuturor becurilor+triunghi,trusa de prim-ajutor etc,etc...a luat si aia vreo 4-6 ore cu coada cu tot.In Ungaria l-am rugat sa conduca.A zis "pas" asa ca putin inainte de Viena fiind noapte am tras masina in parcare si am tras un pui de somn.Colegu' sforaia speriat deja inainte de Szeged.Nu stiu cat timp am dormit pana am reluat drumul dar pe colegu' l-au trezit vamesii nemti si i-au gasit vreo 30 de oua fierte in bagaj.Nemtii cautau tigari,nu oua.In Germania am condus cam cu 110km/h.Am avut si portiuni de 120-130km/h dar nu ma lasa colegu' .
La intrare in Franta,pe autostrazi masina a incetat sa troncane si soferache si-a luat inima in dinti.A condus vreo 200 de kilometri dar nu a depasit suta la ora...cica masina era prea mica si parbrizul da vertije.Oricum,dormeam iepureste.A abandonat volanul cand am cazut in pana de motorina pe autostrada.Bornele de ajutor erau cam la 2000 de metri asa ca in mai putin de un sfert de ora am fost alimentati de masina de asistenta cu 10 litri de motorina la 3 marci kilu'.Tare s-a mirat omu' ca nu a trebuit sa platim cu "cash"motorina.La primul Peco am facut plinul si am dat blana cat cuprinde.Marian,ca asa se prenumea omul,apasa din cand in cand pedala de frana imaginara situata sub presul pasagerului dreapta-fata.La intrarea in Paris a readormit si probabil ca nici acum nu crede ca media orara in Paris e de 5-6 kilometri/h.Pe vremuri nu locuiam in Paris si nici nu erau GPS-uri.Am ajuns usor la locatie de unde a preluat documentele de transport si cheile camionului.La iesirea din regiunea pariziana a dorit sa preia volanul .Nu mai eram in criza de timp dar am apasat si eu pe pedala aia de frana imaginara de sub pres,asa de iute conducea.Am ajuns la destinatie cu cateva ore inainte de ora prevazuta.Mi-a spus ca nu spera sa ajunga in avans si fara surprize si ca i-a luat ceva timp sa-si faca mana si curaj la un volan de aro.Din surse sigure am auzit ca ulterior si-a cumparat un 244 benzinar refuzat la export si l-a remotorizat cu peugeot.
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche