Cutii de viteze si transfer, planetare, ambreiaje, diferentiale. Tipuri, reparatii, modificari.
Moderators: mariusjaz, socratee
-
myke
- Membru legendar

- Posts: 1336
- Joined: 23 Mar 2007, 09:01
- Location: Petrosani
-
Contact:
Post
by myke » 27 Oct 2007, 04:28
Gasesti ulei de transmisii aral...etc....nasolia este ca e la maxim 1 litru (uzual 250-500ml)costa de rupe(250-400 mii)
Sfatul meu este baga t90 (cum am eu acuma) vezi daca ai pierderi (io inca am chit ca am schimbat 10 simeringuri ...pina la urma m-am plictisit...) daca nu ai sau ai foarte mici vorbeste cu Nea Keo ca el avea de vinzare mobil1 la superpret

(pret foarte bun...sa nu intelegi alceva).Schimba sau verifica mai ales semerigul dintre cutie si reductor sa nu ai surpriza ca ajunge t90 in reductor dupa aceea ca poate emulsioneaza...

-
Ionut
- Membru Devotat

- Posts: 466
- Joined: 01 Sep 2007, 21:08
- Location: Viseu de Sus, Maramures
Post
by Ionut » 27 Oct 2007, 21:09
Am pus T90 un pic mai demult si mi-o picurat si pe la simeringuri si pe la imbinari parca. Am schimbat toate simeringurile acuma. In legatura cu simeringul ala dintre cutie si reductor, da de unde sa curga in reductor, parca s-o suit in cutie tot, ca am mai recuperat un pic de ulei din reductor

Ma gandeam ca daca as pune ceva ulei mai vascos, ceva, poate n-ar mai curge. Ala hidraulic cum o fi?
Stand or die.
-
silvester
- Membru

- Posts: 226
- Joined: 16 Oct 2007, 07:06
- Location: ploiesti
-
Contact:
Post
by silvester » 28 Oct 2007, 18:14
Uleiul hidraulic este pentru instalatii hidraulice. Pentru chestiuni cu roti dintate trebuie uleiuri cu aditivi de extrema presiune (adica EP). Deci macar T90.
-
baciudibaciu
- Membru legendar

- Posts: 3075
- Joined: 12 Aug 2007, 22:26
- Location: Bucuresti Titan
-
Contact:
Post
by baciudibaciu » 28 Oct 2007, 19:39
Uleiurile de tip H se folosesc doar in instalatiile de inalta presiune ale masinilor si utilajelor. este mult mai fluid decat ce ai tu nevoie iar calitatile de lubrefiere sunt foarte mici pelicula de ulei se rupe si dispare chiar la frecari mari.Deci T90EP2 mai gros T9o EP4 mai subtire
Cu omul nescolarizat ,te certi putin si ai scapat,dar duci o lupta infernala cu PROSTUL care are scoala !
ARO 10-4
Renault Kangoo 15 dci
Mercedes W123 200d
-
kato
- Membru Devotat

- Posts: 317
- Joined: 08 Aug 2007, 15:51
- Location: timisoara
Post
by kato » 28 Oct 2007, 20:10
Ionut wrote:
Am pus T90 un pic mai demult si mi-o picurat si pe la simeringuri si pe la imbinari parca. Am schimbat toate simeringurile acuma. In legatura cu simeringul ala dintre cutie si reductor, da de unde sa curga in reductor, parca s-o suit in cutie tot, ca am mai recuperat un pic de ulei din reductor

Ma gandeam ca daca as pune ceva ulei mai vascos, ceva, poate n-ar mai curge. Ala hidraulic cum o fi?
daca vrei sa ramai fara transmisie pune hidraulic !
daca doresti totusi mai gros pune valvolina !
-
ydaniel
- Membru legendar

- Posts: 4615
- Joined: 13 Jun 2007, 11:46
- Location: bucuresti
-
Contact:
Post
by ydaniel » 31 Oct 2007, 10:18
se gaseste T 140-facut de Urania.dar la minim 3 litri.
cand esti bun nu-si amintesc,
cand esti rau nu te uita
-
tarzy
- Membru legendar

- Posts: 2646
- Joined: 03 Dec 2006, 20:06
- Location: Bucuresti
-
Contact:
Post
by tarzy » 31 Oct 2007, 11:32
ydaniel wrote:
se gaseste T 140-facut de Urania.dar la minim 3 litri.
UNDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
in obor la rusii aia de vand din portbagaj de lada?
Eu cred ca o tara care incearca sa prospere prin stabilirea de taxe mari este ca un om care, stind intr-o galeata, incearca sa se ridice tragind de miner.
(Winston Churchill)
-
baciudibaciu
- Membru legendar

- Posts: 3075
- Joined: 12 Aug 2007, 22:26
- Location: Bucuresti Titan
-
Contact:
Post
by baciudibaciu » 31 Oct 2007, 21:11
Folositi T 140 si veti vedea cum la 0 grade masina pleaca de pe loc fara sa fie bagata in viteza - asta in cazul in care a pornit, iar cand vei dori sa schimbi treptele de viteza o sa te gandesti daca nu cumva e defecta cutia
Cu omul nescolarizat ,te certi putin si ai scapat,dar duci o lupta infernala cu PROSTUL care are scoala !
ARO 10-4
Renault Kangoo 15 dci
Mercedes W123 200d
-
George
- Administrator

- Posts: 6925
- Joined: 11 Dec 2006, 21:18
- Location: Bucuresti
-
Contact:
Post
by George » 01 Nov 2007, 12:14
baciudibaciu wrote:
Folositi T 140 si veti vedea cum la 0 grade masina pleaca de pe loc fara sa fie bagata in viteza - asta in cazul in care a pornit, iar cand vei dori sa schimbi treptele de viteza o sa te gandesti daca nu cumva e defecta cutia
pai nu in cutie e indicat ala,ci in grupuri si reductor,bre...

ARO CLUB ROMANIA
-
George
- Administrator

- Posts: 6925
- Joined: 11 Dec 2006, 21:18
- Location: Bucuresti
-
Contact:
Post
by George » 23 Nov 2010, 21:13
dragii mei, dupa ceva studii si cautari am gasit ambalat la o cantinate rezonabila incat sa se poata cumpara de fiecare, individual, ulei de transmisie 85W140 de la Agip. mai exact se gaseste la litru. momentan nu e pe stoc la distribuitor, dar cica aduce la comanda in maxim o saptamana, si costa 21 lei/1L
el se cheama Agip Rotra MP.
specificatii tehnice gasiti aici:
http://www.uleiauto.ro/phpeuri/oiluri/a ... 80W-90.pdf
in cazul ca se gasesc mai multe persoane interesate, adunam comanda si aducem
ARO CLUB ROMANIA
-
karpatenwolf
- Membru

- Posts: 155
- Joined: 19 Jul 2010, 21:46
- Location: Selimbar
Post
by karpatenwolf » 29 Nov 2010, 22:01
Dupa restaurare am bagat in toata transmisia T90 .Problema era ca porneam cu masina rece si schimbam foarte greu vitezele ma claxonau din spate pana ii dadeam a2-a.Am schimbat uleiul in cutie cu 75W85 Motorex -ei buna e alta cutie de viteze mai ales la rece dar si la cald. Voi pune si in reductor tipul acesta de ulei.
Aro,oriunde,oricand...daca nu se defecteza.